kungawesome

Here it comes right in your face..

Skriva av mig lite.

Kategori: Tankar

Jag måste bara skriva av mig.
Jag är så trött på folk som ska ha så höga förväntningar på en, ställa sina jävla krav och tro att man kan leva upp till allt de säger utan ett ända misstag.
NEJ. Jag tänker inte. Jag vill inte. Jag ska inte.
Allt klagande och hackande på folk är bara störigt. Det blir störigt för alla.
Ingen vill vara med sånna människor som tjatar, är allmänt otrevliga (Även om jag har en sånn runt mig 24 7) och klagar över allt och alla och tror att man ska leva upp till dom.
De har ingen respekt för någon.
Nej usch!
Jag är fan inte perfekt. Lev ditt eget liv ist för att försöka få någon att leva efter dina villkor.
Ville bara skriva av mig de där.

Kommentarer

  • Ina♥ säger:

    Sanning gumman! Hon ska ge sig <33333333333333333333333

    2012-04-01 | 00:16:45
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: