kungawesome

Here it comes right in your face..

Shopping!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Seriöst vad äre för mode? Nej usch gillar det inte alls! Mycket bättre att beställa hem tycker jag.
Men iaf så köpte jag 1 munktröja som jag sa :)

Looove it! Köpte den på Cubus trorja :)
Sen köpte jag lite sånt här också.

Hår olja och parfym och jag har ingenaning om vad de är i den tredje förpackningen men gott luktar det iaf!
De va de jag köpte, jag vet trååååkig men hitta inget :s
Så därför sitter jag och ska klicka hem massa!
Vi hörs!

Kommentarer

  • Ina♥ säger:

    Hihi nu kommer ingen känna igen oss, för nu ska vi lukta lika gott ;) de är bodylotion i den andra parfym liknande grejen :) <33333333333333333333

    2012-04-01 | 00:18:03
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: