kungawesome

Here it comes right in your face..

Måndag.

Kategori: Iaa's liv<3

Idag så var jag med Ina, Andreas, Daniel och Thomas! Andreas och Daniel hämtade mig efter skolan så åkte vi mot terminalen för att möta upp Ina och Thomas! Aja mysig dag iaf...
Lite andra saker som hände idag:

No:n.. astuff eld där juu.. men labben blev helt störd.. fattar inte varför vi skulle elda en pinne där inne och sen jämföra den med en vanlig pinne och eftersom den eldade pinnen blivit kol så.. aja, elden var tuff..

Gick till DP med Meggie och jag köpte powerking! Hihihihi! Sen lite godis också bara för att jag kan :)

Missen imorse när jag skulle gå! Såå söt<3

Kommentarer

  • Meggie <3 säger:

    Jag ser något på första bilden som tillhör mig.. ;) <33333333333333333

    2012-03-22 | 06:36:06

Kommentera inlägget här: