kungawesome

Here it comes right in your face..

Konfirmation

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Idag var jag på konfirmationen!
Haha vi hade askul, de första vi gjorde va att Fritte och Emilia skulle döpas och min första syn var Fritte stå i en lång vitklänning grej med värsta kragen och hon såg ut som en ängel, höll på att dö av garv xD
Men iaf så döptes dom och medans de höll på såg jag en spindel komma ner från taket så fick typ panik och tog tag i Meggie som satt brevid mig och höll upp fötterna xD
Fint jag vet..
Men sen efter de så hade vi freetime på 30 min typ och då gjorde vi inte så mycket.. jag spela Wordfeud med Victor en stund och sen efter det vare gudstjänst, och de är bland de segaste som finns.. lovar..
Men iaf så sen efter de vare mat! Våfflor <3<3<3
Gottigott!
Meggie kan verkligen inte äta grädde.. äter hon grädde.. då äre fan grädde i hela matsalen när hon är klar ;)
Sen pratade vi om lite saker med psalmer och sånt random shit som inte är intressant att skriva här xD
Sen blev det fika och då flummade vi också som fan! HIhi flummdagen på G..
Iaf sen vare att man skulle diskutera saker i grupper men de gick ju åt YBSJKDNSLD och alla bara satt och skratta och prata med varann ist för i grupperna men de blev skitbra ändå!
Sen skulle vi göra något random armband som skulle typ symbolisera olika saker..

Men efter de så var klockan runt 17 och då skulle man hem så kramade om alla så kom mamma och hämtade mig :)
Men skriver mer sen!
Vi hörs!

Kommentarer

  • Ina♥ säger:

    Yeah I will baby :* tack :D <33333333333333333333333

    2012-03-25 | 20:00:02
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/
  • Ina♥ säger:

    Najs :D du kan göra en som symobliserar oss till mig ;) <333333333333333333333333

    2012-03-25 | 20:01:53
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: