kungawesome

Here it comes right in your face..

Idag!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Känner att jag börjar använda den rubriken GAAANSKA ofta nu.. men aja xD
Idag var jag med Ina, hennes pojkvän Thomas, Sebbe och sen två andra randoms.. haha men sen drog alla typ hem och jag och Ina gick till donken och sen åkte vi hem till mig för att kolla på en Beckfilm *Känner att de tittar jag också väldigt ofta på*
Men aja xD
Just nu gör jag typ inget, tog lite ego pic's och funderar på om jag ska översätta spanskan jag har tills imorn och sen göra Idre inlägget eller om jag skiter it.. xD
Måste ju göra de men de är sååååå mycket att skriva om! Men mnåste nog göra de innan mitt guldfisk minne sätts på.. xD
Aja jag idag!
BTWW!!! Tröjan har jag på mig som jag beställde :)
Asssssssssfin tröja!

Kommentarer

  • Ina♥ säger:

    Aaa as fin! :) nästa gång vi träffas, ha på leopard leggingsarna då :D <33333333333333333333333

    2012-03-07 | 06:16:16
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: