kungawesome

Here it comes right in your face..

Idag!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Idag har jag som sagt varit i skolan och inte så mycket hände där, och de blev ingen slöjd för mig och Fritte så vi åkte till ÖoB där Alex praoar för vi skulle möta upp han där me han slutade typ 15.00 och vi kom dit runt 12.00 man bara lyckat! Nej. Men lite bilder ifrån skolan.


Snodde lite bilder från Meggies blogg, hoppas de va lugnt sötnos :*
Men iaf så vi kom när ha hade rast så vi snacka lite innnan han va tvungen att jobba igen och då gick jag och Fritte till donken och åt lite..

Muuums.
Medans vi va på ÖoB såg jag att de hade Vampire Diaries plancher!!!!! Måste ha.

Men sen så iaf så mötte vi Meggie typ 34856349785 ggr och sedan när vi alla skulle hem så mötte vi Meggie på bussen igen och då satt vi med henne.
Det blev lite förvirrning och Alex tog en annan busss för han skulle hem och duscha så jag och Fritte typ stod där och fatta nada.. xD
Men så iaf så gick jag och Fritte hem till henne och sen drog jag hem till mamma en snabbis för jag tyckte de skulle få vara ensamma lite ooh ;)
Så när jag kom dit så blev mamma helt överlycklig över att se mig och kissemissen också och jag blev fett glad då :D
Bild på kissen.

Gosigos<3
Sen så skulle jag möta Fritte prick 18.00 för vi skulle hem men NAEJ hon hade glömt mig och tiden och att packa och allt så vi missade bussen så jag hade varit ute i redan 30 min när hon kom sen fick vi vänta ytterligare 30 min på bussen.. kan säga att jag inte alls var glad på henne just då xD
Men iaf nu ska vi kolla Vampire Diaries på internetboxen för vi missade det..
Vi hörs!

Kommentarer

  • Fritte <3 säger:

    Haha förlåt älskling, ska aldrig hända igen! (hoppas jag iaf ;)) Älskar dig skit mycket älskling! Du är helt underbar!

    Puss puss :* <3333333333333333333333333333333333

    2012-03-31 | 10:09:59

Kommentera inlägget här: