kungawesome

Here it comes right in your face..

Idag

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Idag har jag varit i skolan vilket jag skriver varjedag.. haha..
Men iaf så det hände väl egentligen inget speciellt tror jag, vi flummade på matten som igår och sen gick vi till DP då min lille bror skrämde arslet av mig..
Han skulle köpa powerking till mig och sen såg jag han inte så skrämde han mig och jag typ skrek.. mycket högt.. xD
Gott vare iaf!
Sen så vare lite mer lektioner osv.
Sen gick jag till busshållplatsen för att vänta in Ina för vi skulle ta en fika idag och sen se film.
Så jag gick dit och då snackade jag med Victor medans jag väntade på att bussen skulle komma.. oh gud, tror aldrig jag skrattat så mycket i en busskur någon gång xD
2 st försökte styla för mig.. jag typ dog av garv mer för han ena faila, han skulle glida på gruset framför mig och skrapa upp hela handen.. faaaaaaaaaaail.. sen vare en till som typ stegrade med sin moped och grejer jag bara men snälla xD
Iaf sen så kom några killar i min klass och bara "LIINA LIINA HEEEJ" jag bara "Hej.." sen började de snacka en massa och luta sig mot mig och jag bara "Aaah Victor hjälp" han bara garva och tyckte alla hade så roliga röster xD
Men sen kom bussen tillslut efter 40 min och då satt jag och flummade med Ina och precis när jag säger "69" så vänder sig nån random om och råglor på mig och sen vänder tillbaka, jag och Ina typ DOG av skratt xD
Men sen så fikade vi på de där fiket jag alltid blir dissad på.
Btw så hade det börjat regna när vi kom ut från centrum! Länge sen man såg regn..
Sen kollade vi på 17 Again och jag gjorde en filmanalys på ENGELSKA som jag ska redovisa imorn ! Fett stolt att jag gjorde så mycket på engelska :)
Vi hörs!

Kommentarer

  • Ina♥ säger:

    HAHA fan vad kul att du alltid blir dissad, men inte idag :( <333333333333333333333333

    Hahahaha mhm, vi DOG bokstavligt talat av skratt xD synd att jag inte såg blicken.. :( <3333333333333333333

    2012-03-28 | 23:11:35
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: