kungawesome

Here it comes right in your face..

Idag!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Idag så gick jag i skolan från 12:20 till 13:00 för de ända vi gjorde var en sammarbets övning till sexorna sen fick vi dra hem :D Asnajs!
Fritte följde med mig hem och vi gick och åt och flumma, va ute och snacka osv :)
Bilder!


Ser jätte glada ut.. xD


Blev lite väldigt mycket överlycklig när jag såg blommorna som stack fram ur marken! HIHI Äntligen :D

Muuuums.


Hihi :*
Men ah de va väl lite bilder från idag och just nu håller jag på att färga utväxten!
Usch de va så mycket utväxt.. se själv..

Yep liten bild eftersom den va så suddig xD
Men resultat kommer väl senare..
Vi hörs!

Kommentarer

  • Fritte ♥ säger:

    Åh herre gud vad jag ser ut, var du tvungen att ta in mongobilder på mig älskling? xD <3333333333333333333333333333

    2012-03-21 | 20:28:09

Kommentera inlägget här: