kungawesome

Here it comes right in your face..

Idag!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Idag var skolan sådär, alla va på mig och tjata som fan och nej usch palla, hade värsta huvudvärken och ont i magen.. jaa kan inte bli bättre!
Men sen efter skolan så gick jag och Fritte till bussen och klev på och såg att Andreas satt på den också. Fritte åkte inte med mig hem idag för jag pallade inte och hon skulle äta våfflor och då höll Andreas mig sällskap ända vägen hem och han skulle sedan ta bussen tillbaka :)
Aja kul med lite sällskap!
Sen när jag kom hem så hade Maxx köpt cola!!! Love you!<3
Och sen typ fick jag damp när jag såg att jag inte alls hade hittat min systemkamera sladd utan de va någon annan random värdelös sladd usch fy på de!
Aja får köpa en ny :)
Men sen snacka jag med Victor och pluggade lite SO..
Sen nu sitter jag och är lite lättroad med en tejpbit xD HAHAHA men om man sätter den på näsan och andas ut låter den jätte konstigt och typ fladdrar xD Ser asrandom ut
Btw! Börjar 12:20 imorn!!!! Slutar 14:20 <3333333333 Bäst!!
Aja ska inte skriva sönder hela bloggen nu xD
Vi hörs!

Kommentarer

  • Ina♥ säger:

    Slutar 5 minuter tidigare än dig :D hihi!

    Ja först fick ni sällskap sen joinade han mig ;)

    Btw, jag pluggar oxå so :D <33333333333333333333333333

    2012-03-20 | 22:09:41
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/
  • Alexandra säger:

    Jobbigt med tjatande människor!

    pusss

    2012-03-20 | 22:27:37
    Bloggadress: http://cizzyalex.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här: