kungawesome

Here it comes right in your face..

Idag!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Idag så  gick jag faktiskt till skolan och ångrar det INTE.
Haft så jeeeevla kul idag så de är inte sant xD
Först i skolan så fick vi sluta 1 timme tidigare typ bara för att jag venne..men sen så drog jag med hem till Fritte eftersom vi skulle egentligen filmat idag men de blev typ inget men de gör inget! Vi ötte upp Alex och Axel (lurade Emelie och Meggie att han heter Oskar, haha gullepluttar som gick på de :*)
Och då gick vi hem till Fritte och var där, det va lite awkward silence de första minutrarna men sen drog snacket igång ;)
Sen vid typ 18-19 kom Meggie och Emelie hem från stan och då mötte vi alla upp de vid fågelgungan och vi står där och snackar i evigheter tills alla börjar frysa och vi går hem till Fritte igen och flummar som fan! Emellie kittla mig så mina favorit byxor sprack... uhu, aja nu har jag ett par assnygga shorts ;) HAHAHA mamma bara garva åt mig.. och förut ringde mamma mig och typ undra när jag skulle hem och sånt och då skriker Axel bara "HEJ LIINAS MAMMA" mamma bara "Vem fan va de där?!?!" Hahahha så kul xD
Men sen nu klockan 21 gick jag hem och nu sitter jag här och insåg att jag missade Vampire Diaries som börjat igen.. FAN men aja ska se de nu iaf på tv6play :)
Btw bilderna under tog vi när vi väntade på Alex oxh Axel!
Jag idag.
Leka får alla göra!
Men nu du ska jag ta min bulle och min cola och se Vampire Diaries!
Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: