kungawesome

Here it comes right in your face..

Idaaaag!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Igår/förrgår pallade inte jag blogga... venne varför så Victor fick göra de åt mig :D Fast om hans dag då men aja, idag så ska jag till skolan och sen efter den så får vi se vad som händer, eftersom jag ska hem till pappa har jag ju lite saker jag måste ta med mig.. och jag måste sedan lösa problemet med min lilla dator men dee får vänta ett tag nu.
Men iaf Fritte ringde mig nyss och sa att vi skulle gå nu så jag antar jag måste skynda mig lite nu haha xD
*Därför jag håller telefon i bilden*

Hihi får arbeta med låten<3
Men lär väl blogga mer idag så..
Vi hörs!

Kommentarer

  • Ina♥ säger:

    DU VA MED MIIIIG ! :D <333333333333333333333333333333

    2012-03-20 | 06:49:41
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: