kungawesome

Here it comes right in your face..

HEMMA!!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Ska skriva om min Idre resa så fort jag lagt in bilder och sånt :)
Igår pallade jag inte blogga för jag hade mammas sega dator och kunde inte lägga in bilder så jag sket it..
Men nu kan jag!
Btw nästan allt jag beställde hem har kommit!
Tröjan och tightsen.
Pallar inte ta en bild på de just nu men de ser ut som på bilderna när man beställer de ;) *No shit*
Men idag så slutade jag 11:30 för jag hade halvdag.
Skulle egentligen varit med Ina och Andreas sen vet jag inte om de skulle vara fler med förstod inte riktigt, men jag kunde inte eftersom de har hänt en massa saker inom familjen medans jag varit borta så vi har lite att prata om och Ina blev inte så jätte glad på mig.. men som sagt.. en annan dag <3
Men annars än så längte har daen varit bra :) Snackade lite med Victor och haft de rätt bra med tjejerna i skolan :)
Men nu ska jag sortera och lägga in bilder så..
Vi hörs!

Kommentarer

  • Ina♥ säger:

    Ja jag var inte så glad :( men mest för att jag saknar dig :( <333333333333333333333

    2012-03-05 | 20:08:37
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: