kungawesome

Here it comes right in your face..

Härlig dag!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Den här dagen va sämst i början. Men efter skolan blev allt asbra! De är nog de att jag är sjukt skoltrött och vill bara ha helg och pallar inte göra något just nu.. jag vet.. jätte bra.
Men iaf så i skolan så hände inte så mycket, men Meggie och Fritte va tydligen väldigt intresserad av att plocka småsten från mina skor..

Hahaha xD
Men iaf sen efter skolan så skulle vi alla spelat in en film men de sket sig så de blev inget och jag åkte och mötte upp Ina och Andreas :)
Sen mötte vi även Thomas och Daniel tror jag han hette.. åhh dålig på namn.se xD
Men sen va vi ute och Andreas har klämt sönder mina knän så jag fått blåmärken :( Hahaha bara för jag är lite väl kittlig.. xD
Men aja men nu så sitter jag bara och chillar eftersom jag va ute så länge och mina händer vart typ asröda och svider och jag är trött..
Fan va jag klagar xD
Nej men nu ska jag nog chilla vidare!
Vi hörs!

Kommentarer

  • Ina♥ säger:

    Säger såhär: SKAFFA VANTAR, SÖTNOS! Jag fick Thomas handskar, du kan ju ta Andreas ? ;) bara shooppsa av dem ? :D <333333333333333333333333333

    2012-03-07 | 22:51:46
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: