kungawesome

Here it comes right in your face..

Goddag!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Idag har jag bara varit i skolan.
Alla va typ fett aggro på varann.. typ pms varning xD
Men iaf jag hade typ panik idag för de men sen på lunchen så gick jag och kompisarna till DP och köpte cola så jag klunde svälja iprenen.. inte lätt från burk kan jag bara säga men lyckades!
Sen iaf så satte flummet igång ist för aggrot..
Vi skulle in på matte lektion så hade vi alla tuggimmi i munner och satt och gjorde bubblor och gissa om inte Emelie gör världens bubbla som typ tävker hela facet och hamnar i håret och grejer, jag typ skratta på mig och de gjorde hon med så allt tuggummi typ fladdra runt.
AAAAAAAAAAAAAAAaskul!
Sen hade Meggie nån tröjtråd i mellan tänderna och bara;
"Liina Liina kolla!"
Så kollade jag och då typ när hon andades så ställde den sig rakt upp xDD Såg för kul ut sen skulle hon ta ett stort andetag och gissa om inte hela tråden åker in i munnen på henne, HAHAHAHAHA tror aldrig jag skrattat så mycket åt en fail på en mattelektion!
Aja sen efter de så failade Emelie lite mer och typ hade sönder ett bord.. hon gick på de så bara ÖUKASJGDHIOSUD låg både hon och bänkskivan på golvet..
Såg också kul ut!
Men iaf så tog jag bussen hem och på bussen vare värsta random människan som stirrade, gjorde blinkflört och sen gick och satte sig, jag bara wtf :s Scary juu!
Men bilder från idag:

Söt kanin<3

Du är också söt men du såg ju tydligen "JÄTTEFUL" utidag så ingen facebild :(

Sen så ah.. jag.. fint håret blev efter en dag i skolan.. men har fixat de igen hihi :D Förövrigt såg jag ganska deprimerad ut..

Sen när jag kom hem hade pappa köpt jordgubbar! Aaasmumsigt!
Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: