kungawesome

Here it comes right in your face..

Bio med mamma!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Idag har jag varit och sett på bio med mamma, vi såg "The Hunger Games" asså den va GRYMT bra! Så glad att de kommer ut 2 till filmer om den för den va verkligen värd att se :)
Fast handlingen är rätt hemsk.. men jag avslöjar inget såklart ;)
Men vi var mitt i City iaf och såg den.
Men iaf så när vi kommer till bion så vare någon som jobbade där som seriöst såg ut som en nyckelpiga.. han hade typ runda glasögon och typ orange/blondt hår och två toffsar ur varje sida av huvudet.. han hade långt hår också.. jag dog xD
Men aja ska inte snacka skit ... oh wait.. xD
Men iaf sen så kollade vi runt lite efter likadana byxor som jag har haft sönder (fast hela nu då) för de är sjuuukt snygga! Sen kollade vi även på skor till konfirmationsgrejset som är om typ 1½ månad.. ska dit imorn btw! Men iaf och de va typ svarta klackskor, skit snygga! :)

Sen även ett par ljusblåa byxor, skit snygga! Men har ingen bild på de men de lär väl komma :)
Men nu ska jag vara lte social..
Vi hörs!

Kommentarer

  • Ina♥ säger:

    Dan du och jag träffas,då måste vi ha på oss våra nya byxor :D jag har ju nya nu ;) oxå ljusblåa!! <3333333333333333333333333333333

    2012-03-24 | 23:16:02
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: