kungawesome

Here it comes right in your face..

NU VARE DAX IGEN!

Kategori: Iaa's liv<3

HEEEEJ :D

Det var ett tag sen jag gjorde ett seriöst inlägg på Liinas fina blogg så tänker passa på idag att berätta om min helg :D
Hela fredagen börjar med ett AWESOME start får jag säga, jag satt uppe med älsklingen hela natten tills lördag och vi hade verkligen askul! :D det var aslänge sen vi gjorde något sånt så det var skönt att göra det igen! Men vi satt där och snacka och hade verkligen skit kul! vi satt typ uppe till 5... OJJJ xD

Ja så såg jag ut iaf på fredagen, första gången jag använde keps och det ser inte så dåligt ut xD

Sedan på lördagen när JAG VAKNA UPP KLOCKAN 11 EFTER ATT HA SOVIT 6 FINA TIMMAR så gick jag upp och chilla ÄNNUMER vid datorn <3 Älskar datorn och ville bara säga det <3
Men när man är lite gameig som jag så är väll de man ska göra ;) Aja men sedan GJORDE VI SAMMA SAK IGEN JAG OCH ÄLSKLING! Sjukt kul helg? JUPP FÖFAN :D
Vi satt och skratta lika mycket som igår:D
Såg typ ut såhär, det är min sommar-stekar-medkonstigabyxor stil, lite chill måste man hadet :D och insåg nyss att det serut som jag har en värsta pottfrilla hahahah xD aja vafan jag är konstig ;)

Sedan idag är det lite segare, jag sitter typ nu och är asglad och gör läxor....Samtidigt man spelar musik på högtalarna ;) GRYMT FÅR JAG SÄGA :D men jag tog lite bilder för jag var random nog att göra det idag :D

ASTUFFA HUNDEN TYRA? JAPP ASCOOL OCH SÖT SAMTIDIGT <3

ASKONSTIGA VICTOR MED EXTRA BONNIGHET? JAPP hahahaha xD
Sedan var jag ute med Tyra nyss ja... I shorts.... och t-shirt.... när det är 11 grader... HEJ SJUKDOMAR VAD TREVLIGT ATT SE DIG? NE xD
Aja men det är väll allt jag har att berätta för tillfället, hoppas det händer mer idag för PALLA sitta med LÄXOR!!
HERRÅ BLOGGEN KUL ATT SKRIVA HÄR SAKNAR DIG LIINA <3
<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

  • Ina♥ säger:

    Fett sköön kille du har Liina xD

    Hehe hon blir glad nog :D <3333333333333333333333333333

    2012-06-03 | 22:29:30
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/
  • Ina♥ säger:

    Min kille VÄGRAR blogga xD han hatar när jag gör det.. <33333333333333333333333333

    2012-06-04 | 18:01:29
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: