kungawesome

Here it comes right in your face..

Normal.

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Jag har känt att jag har varit alldeles för tråkig i bloggen så har gjort en massa random inlägg ist för att hela tiden berätta om vad jag gör på vardagen. Jag tyckte de blev en mycket bättre idé och jag antar jag har rätt eftersom kommentarer väller in! :D
Inte dumt de inte.
Men nu tänkte jag iaf skriva vad jag gör och jag sitter och lyssnar på musik.. och jag kan inte sova för att jag va vaken till 7 på morgonen igår och sov till 15.. så jag har lyckats vända dygnet redan! GG life Liina!
Men de ska nog gå bra..
Saknar den tiden som är på bilden. Allt kändes bara så bra då och kolla bara va fint hår jag hade där!
Klagar inte nu heller men de va så långt fast nu har jag ju tuffaste hårfärgen så ;)
Sen bara för att hålla party humöret uppe sådär 03:20 på morgonen så lägger jag in en techno/rave låt!
Untz!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: