kungawesome

Here it comes right in your face..

Igår!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Har haft världens mysigaste helg därför har jag inte heller bloggat något... sådär vida mycket, men i fredags hade jag spadag och fixa mig lite sådär och sånt.
Sen igår så va jag bara hemma och prata med älskling på skype, men sen åt jag och pappa pizza med två av våra kompisar och de va mysigt :)
Sen så gick jag tillbaka och prata och nu sitter jag har och har blivit faceraped, tvingad till hämd och tjockar mig med allt godis..
Också sådär mysigt! Så tänkte att de blir lite bilder från idag nu då och hämd bilden får komma i andra inlägget.
Extra trevligt med den lilla fastklibbade godisen i hörnet av påsen.. muuuums!
Men rensade även bland mina 7 par skor så har nu bara fyra kvar + gummistövlar, men vettefan om de räknas som skor?
Men de konstiga med de är att mina fötter har krymt eller något.. för jag hade storlek 37 i skor förra året och nu har jag 35.. WHAT.
Som man ser på bilden så är de vita sneakersen i storlek 37 och de va ganska stora, men assnygga så kommer använda dom ändå :D
MEn tidigare igår var Maxx och pappa i stan och de skulle köpa något, vettefan vad för jag vakna när de skulle gå så lyssna inte så noga, men när de kom tillbaka hade de köpt en rosa graffitti penna till mig!
Så nu kan jag fortsätta mitt målande även i rosa hihi!
Men nu får jag nog ta och ge mig..
Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: