kungawesome

Here it comes right in your face..

Idag!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Känner att min rubrik börjar bli lite uttjatad.. men aja inte de viktiga!
Men idag var jag i skolan och vi slutade runt 13 idag för att vi va snabba :D
As chill men tog lite bilder i skolan idag.

Men sen idag gick jag hem med Fritte fast jag gick hem själv då och mötte mamma som skulle till Ikea och allt annat hon skulle till, men fick lite pengar och köpte mig en pizza och började studera Eminem, nej men skrev iaf lite om han hehe.

Men sen efter jag gjort de så somnade jag på golvet av uttråkighet och låg där i typ 2 timmar, mums. Sen ringde mamma och väckte mig och vi åkte till pizzahut där de typ va kaos hon servitrisen tappa min mat och gaffel och gud vet vad så de tog mig hundra år att äta men nu är jag back on track, så är nu hemma hos Fritte pitte och är lite bitterflumm så de ska nog gå.
LEDIG IMORN. wuhu.'
Men nu ska vi hitta på annat!
Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: