kungawesome

Here it comes right in your face..

Hos mamma!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Jag är hos mamma och har ingen dator där och kan därför inte blogga normalt..
Men nu när jag snott Frittes dator lite fort kan jag iaf meddela att jag lever och har tagit massa bilder och shoppat och haft mig så nu kommer de bilder!



Aaaas snyggt!
Sen igår gick jag på 2 promenader och va sammanlagt ute i 3 timmar :D Stolt över mig själv haha xD
Men prata i telefon med HamsterN, Älskling och Fritte så hade lite att göra :D
Och lite bilder från promenaden.


Men de är väl vad jag ahr hållt på med och nu ska jag och Fritte lana!
Önska mig lycka till ska spela Amnesia och Left 4 dead..'
Vi hörs!

Kommentarer

  • Ina♥ säger:

    Haha älskling , vi har likadana skor nu :D fast där du har grönt har jag blått.. ska kolla.. nääe vitt men ändå :D <33333333333333333333333

    2012-06-09 | 21:48:00
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: