kungawesome

Here it comes right in your face..

Grönan!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Igår när jag kom hem från grönan mådde jag piss! Hade så ont i kropp och hals och huvud att jag knappt kunde gå eller något så jag var hemma idag.
Men igår hade jag förövrigt en helgrym dag! Va på grönan från 12:00 till 20:00 ! Så awesome.
Åkte Jetline, popexpressen, katapulten, kärlekstunneln (Där jag och Meggie förövrigt blev tillsagda att sitta normalt i stocken.. gissa om vi garva xD) twister, radiobilarna (Där de körde runt en kille som blev fett sur om man körde in i han så jag och EMelie gjorde de för skojjs skull, sen efter sprang han efter oss och bara "Ni borde inte ha körkort!" vi typ K.a han rejält och garva xD) flygande mattan, blå tåget, lustiga huset, skratt kammarn och extreme, jag tror de va de, fast åkte de flera gånger om! Så jeeeeeeeedra kul.
De ända som va läskigt va blåtåget, för jag och Fritte satt tillsammans och krama varann som fan och vi typ skrek asmycket.. ojj xDD Men sen vare när vi satt vid en trappa så gick några clowner förbi och jag är livrädd för dom så jag typ stirra på de så jag skulle se om de va påväg mot mig och såklart bara för de börjar de gå fram mot oss och jag får självklart panik och springer därifrån. Vågade inte gå dit förrens de hade gått därifrån, mes som jag är nej men xD
Aja lite bilder från dagen igår.
Den lilla söta hunden vann jag på en grej när man skulle kasta en boll på en viss färg :D
Asnajs dag!

Kommentarer

  • Ina♥ säger:

    Söööööt! :')



    Haha vad är snyggt? :D <333333333333333333333333

    2012-06-12 | 17:31:33
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/
  • Fritte <3 säger:

    Åh nej vad fin jag är...xD:*<33333333333333

    2012-06-12 | 19:53:52

Kommentera inlägget här: