kungawesome

Here it comes right in your face..

Gamla VS nya tider.

Kategori: Iaa's liv<3

Jag i början av 7an.
 
 
Sen mer i mitten av 7an såg jag ut något sånt här.
 
Sen börja jag 8an och efter de sommarlovet bytte jag stil helt.
 
Sen i julas i 8an såg jag ut sådär.
 
Sen gick jag ut 8an och de blev sommarlov och nu ser jag ut något sånt här.
 
HAhaha känner att jag ändrat mig ganska mycket.. mitt i sommarlovet mellan 7a-8an var jag ju rödhårig också, men hittade ingen bra bild på de.
 
Gått från blond - blondt med brund underhår - brunt - brunt med blonda slingor - rött - svart - svart med blonda toppar.
 
Så har mitt hår sett ut sen 6an - nu.
Ganska awesome. Hahaha ser verkligen att jag ser äldre ut nu än då, vilket kanske är självklart men de känns inte som jag ändrats så mycket.
 
Tänkte bara dela med mig av de här nu när klockan snart är 4 på morgonen och Fritte ville jag skulle hålla mig vaken för hon va ju så pigg men de sluta ju nu med att jag är pigg och hon sover på soffan.. nej nu! De va inte bra så måste gå och väcka henne lite.
Vi hörs!

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Vilken förändring!

    2012-06-28 | 16:30:03
    Bloggadress: http://matilda.blo.gg
  • Matilda säger:

    Oj, skrev fel url.

    2012-06-28 | 16:31:07
    Bloggadress: http://matildas.blo.gg
  • Fritte säger:

    Haha förändrats mycket har du ja, men du är lika underbar som du varit genom alla år ;)
    puss puss älskar dig? :*<3333333333333333333333

    2012-06-30 | 09:31:14

Kommentera inlägget här: