kungawesome

Here it comes right in your face..

Frågor.

Kategori: Iaa's liv<3

Random frågor!
 
Hur lång är du? 154 cm
Hur gammal är du? 14 år
När fyller du år? 1 oktober 1997
Vilken är din favorit färg? Silver
Vilken skostorlek har du? 34-35
Favorit smycke? Min superman ring och älsklings armband
Favorit låt? The way I are - Timbaland
Favorit mat? Taco
Favorit outfit? Hoodie, jeanse och ett färgglatt linne
Favorit godis? Choklad
Favorit sport? Ishockey
Favorit artist? Eminem och Lil' Wayne
Favorit katt? Silver Tabby
Vem är din bästa vän? Ojj jag har väl 5 st
Är du kär i någon? Yes
Vad älskar du att göra? Jadu, en massa saker, som att umgås med de jag älskar
Har du några dåliga vanor? Ja.. jag skriker gulbil och går inte på brunnar
Kan du sjunga? Nja jag venne de haha 
Vad vill du bli när du blir stor? Helst något inom media, typ kanske fotograf
Vilken bil ska du ha när du blir stor? HUMMER!!!!!!!
Hur många barn vill du ha? 1 och de barnet kommer bli lika awesome som jag hehehheheehrhe
Har du något husdjur? Ja. Fiskar och en kissemiss som bor hos en nära vän
Hur är du som person? Jag är snäll
Hur ska din dröm kille vara? Snäll, bry sig om en och ha humor!
Hur många litar du på? Runt 5-6 stycken
Ljust/mörkt hår? Mörkt
Vad gillar du mest med dig själv? Min humor
Vad gillar du minst med dig själv? Att jag är ganska dålig på att vara seriös
Varför bloggar du? För att jag kan, MEEHEEE
 
 
Saknar dig.<3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: