kungawesome

Here it comes right in your face..

Awesome dag!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
En av de bästa dagarna i mitt liv ska jag bara säga.
Vaknade runt 9 och fixade mig i ordnig med Fritte och vi åkte in till stan mötte älskling vid 11 och så va vi där och shoppa lite, sen vid 13 kom Alex och Axel och var med oss. Askul! Vi typ snacka och shoppa och flumma :)
Köpte en massa fint!
Sen köpte jag present till Meggie, men den kan jag ju inte lägga upp pga att hon kasnke läser ;)
Men sen av älskling fick jag hans armband som betyder asmycket för han, blir tårögds av att bara tänka på de!
Älskar dig älskling :*
Men sen efter alla åkt hem så åkte jag och Fritte hem till mig och vi handla lite, snacka tjockt men eftersom jag har FF tills fredag bara för jag inte ville hänga med ut med båten så sover Fritte hos mig idag så får jag klara mig själv en natt morn men de går nog bra :D
Köpt som sagt massa tjockt..
Vår middag.
Omnomnom! Ser ut som jag typ flyger eller något när jag tog bilden.. hemligheten är att jag står på stolen hihi!

Men nu ska vi chilla vidare!
Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: