kungawesome

Here it comes right in your face..

Vad håller du på med?!

Kategori: Iaa's liv<3

Jag fattar inget! 
Jag gör fan mitt bästa för att få allt bra, vi va påväg upp men nu när du snackar om mig, inte på ett bra sett, och väljer mig efter alla andra
Bara för vi inte känt varann lika länge betyder jag visst mindre, trots allt vi hjälpt varandra genom svåra saker.. fått varann inse att vissa saker är fel och andra rätt, när fan ska de betyda något då?
Aldrig? Eller när du kanske tröttnat? Nu?
Ja det äre bara du som vet.
Jag blir bara ledsen, sårad och arg av att veta vad du egentligen tycker.. de du tycker kan du hellre säga rakt ut, säg de, att jag inte betyder något. Då kommer jag förstå, men lura mig inte att tro en massa skit, för besviken oc sårad är inga känslor man älskar precis.
Just so you know.
 

Kommentarer

  • Elin säger:

    Varit i Malmö, händer det något kul imorgon?

    2012-07-27 | 17:42:38
    Bloggadress: http://elinkristensson.blogg.se
  • Ina ♥ säger:

    Nääe jag vet att det inte är kul att bli sårad, men du vet oxå att jag inte menar så :) <3333333333333

    2012-07-29 | 21:14:33
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se

Kommentera inlägget här: