kungawesome

Here it comes right in your face..

LIINA ÄR BORTA!!!!

Kategori: Iaa's liv<3

Tjena bloggen! Älskling här med lite nyheter
Liina har åkt iväg med båten, så jag sitter och saknar henne och det är däför hon inte skriver... men hon har det väldigt mysigt och antar att hon tycker det är ganska kul iallafall :) Men när hon väl kommer tillbacks ska hon bort igen för hon ska till Turkiet!!! OJ vad hon kommer ha det roligt! Så hon kommer vara borta i 2 veckor till så det blir najs för henne!
Här är en bild Liina skickade, åååh så söt hon är :D
Och en annan bild hon skickade, asså jag dör av söthet :D
Sen kände jag mig tvungen att lägga ut på mig, så gråt inte för mycket nu ;)
Gammal bild, men vafan gör de ;)
Aja ska fortsätta mitt skypeande med kompisar och hoppas att liina har de bra :D
HEJDÅ BLOGGEN PUSS PUSS ÄLSKAR DIG LIINA <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: