kungawesome

Here it comes right in your face..

Jag lever!

Kategori: Iaa's liv<3

Tänkte bara lite fort medddela att jag faktiskt lever och flygresan gick asbra!
Jag är just nu i Turkiet och det är 11 dagar kvar tills jag kommer hem.
Jag kan skriva lite om vad som hänt de senaste dagarna och de är typ sola, bada, sola, bada, dricka, äta, sola, bada haha nej men, sen har vi gått massa promenader för att se den lilla vackra stranden med hamn och sånt vi bor vid. Helt sjukt awesome!
Har även hunnit shoppa lite och mer blir det! Bilder får komma sen eftersom jag lånar en av datorerna i hotellets spelhall xD
Men just idag är vädert asfint, inte ett ända moln (Vilket det inte har varit heller) och 45 grader så man steks ganska hårt haha xD
Lyckats bli lite bränd men jag börjar bli brunare!
Men nu ska jag chilla vidare, måste hinna kolla fb också!
Saknar alla er där hemma och hoppas ni har det bra!<3
Puss!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: