kungawesome

Here it comes right in your face..

Idag/igår

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Igår så var jag med Ina, som jag sa, vi fikade och tog en lång promenad runt lite överallt typ minst en mil kändes de som.
Sen kollade vi två filmer och chilla/prata ut och hade mysigt.
Bilder. (Snor Ina's bilder, hoppas de va okej ;*    )
 
Sen idag tar vi en chill dag. Yay
Blir ensam hemma idag igen för pappa och Maxx drog iväg ut med båten och jag ska ju till min kusin Louise på typ onsdag så imorn kanske det blir att vara med Ina om nu så blir ;)
Awesome!
Ska va uppe sent, kommer fler inlägg idag för jag vill de :D
En bild på jag idag.
PUSS PÅ RUMPAN 
 
 

Kommentarer

  • Ina ♥ säger:

    Awesome :) inlägget över det här ,vad handlar de om då? :/ mig igen eller? <333333333333333333333
    Ja vi kan vara idag om du typ inte vaknar allt för sent eller så. För jag ska ju som sagt åka till Örebro idag på obestämd tid :)
    Det är lugnt att du tog bilder därifrån :* puss på rumpan! <33333333333333333

    2012-07-31 | 13:52:56
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se

Kommentera inlägget här: