kungawesome

Here it comes right in your face..

Tre saker lalala.

Kategori: Iaa's liv<3

Tre saker jag inte förstår mig på:
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet
Tre saker jag gör just nu:
Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Tre saker jag kan:
Tre saker jag inte kan:
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Tre favoriträtter:
Tre saker jag inte förstår mig på:
Photoshop.
Varför fåglar blir så rädda när man går mot dom.. jag ska inte precis slå dom ..
-

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet:
Solglasögon.
Lampa.
Dator.
Tre saker jag gör just nu:
Smsar.
Chattar.
Lyssnar musik.
Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Träffa den jag älskar.
Åka till USA.
Göra något väldigt random.
Tre saker jag kan:
Redigera bilder.
Simma!
Fota.
Tre saker jag inte kan:
Sjunga.
Vara lång (Victors idé) TACK.
Spela LoL
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Mig ;)
Denna låt: Low - FloRida
Kompisarna.
Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Flyga.
Photoshop.
Shuffle/jumpstyle whatever.
Tre favoriträtter:
Kyckling wook.
Tacos.
Pannkakor!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: