kungawesome

Here it comes right in your face..

Segt uppdaterat- I know.

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Känner att jag inte har haft något att blogga om men nu får jag väl lov att blogga lite idag iaf.
Idag var första skoldagen och vi gick från 08:20 till runt 12.00.
Det vi gjorde var att kolla någon ganska läskig film, jaa, vi alla skrek i klassrummet hahah xD Värsta fegisarna.
Nej men sen så hade vi IUP också, alltså att snacka om vad man ska sattsa på i skolan.
Men sedan åkte jag hem och mötte upp Maxx och sedan träffa vi också på farmor så vi gick och åt lunch med de, sen kom pappa och då gick vi först till coop för att hämta ut ett paket, och gissa vad de låg i de? EN VÄSKA TILL MIG, tjoohoo! Fast ingen av oss som beställt hem den, men den va väl rätt snygg iaf :D

Sen nu ska jag nog bara chilla och lyssna på den här låten:


Hahaha ingenaning varför men fastnat för den xD
Hihi sen måste jag bara vara lite ego och slänga in lite bilder!


Haha vackert värre, jag igår :)
Vi hörs!

Kommentarer

  • Vicotr säger:

    Vafan vad gött med sånna tider, lite avis blir man ;)

    Btw Fin väska och som vanligt är du JÄTTE SÖT <3 ;D

    2012-01-10 | 22:25:28

Kommentera inlägget här: