kungawesome

Here it comes right in your face..

Segt jag vet.

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Först vill jag bara säga:
AHHHHH! Låten har fastnat i huet på mig sen igår!
Digimon, digital monsters, Digimon are the champions!
och nuuuuu!
Idag gick jag bara hem för jag hade asont i magen, usch hemskt, men jag gjorde klart inför so provet imorn, yeah. Nu bara hoppas på att jag kommer ihåg allt xD
Men de ska nog gå bra.
Men nuu ska jag nog bara chilla och öva mer, de lär behövas så jag inte glömmer skiten xD
Men imorn så har vi sånt författar besök fram till lunch så alla andra lektioner inställda, yaay, vilket betyder att jag slipper NO, Engelska och Idrott :D
Fett bra ;)
Men sen på eftermiddagen, alltså efter lunch, så har jag SO i 1 h och 20 min, uhuhu :( Och sen Matte, fml.
Aja 2 lektioner, men de typ tråkigaste..
SEN ÄR DET FREDAG EFTER DEN TRÅKIGA DAGEN.
De är najs de.
Men idag i skolan blev de typ värsta misshandeln, en kille i min brors klass tog fförst en plastpåse över någonshuvud och sedan drog han ner hans mössa och slog han rakt i ansiktet typ 3 ggr :s
Jag såg han när han gick förbi i korridoren, asså hela fejset var helt LIHSDIUDHJISD med blod, såg asläskigt ut, stackare, de va fan blod överallt sen.. på väggen, golvet och dörren :s
Hemskt, jävla idiot som skulle göra så mot stackarN :o
Hoppas han blev anmäld.
Men aja nu ska vi inte tänka så, tänk på den där fina låten i början av inlägget ist xD
Vi hörs!

Kommentarer

  • Ina säger:

    DIGITAL MONSTER!!!! :D <33333333333333333333333333333 puss på den älskade låten ever! Mina favoriter fan xD älska de!



    Whuuut? :Ofan vad läskigt! :O wow... <333333333333333333333333333333333333

    2012-01-18 | 19:22:48
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: