kungawesome

Here it comes right in your face..

Pappas jobb!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Kom just hem från pappas jobb, var där och åt efterssom jag slutade HALV 11 idag :D
Fick dra tidigare (a)
Eftersom de ända jag, Fritte och Emelie gjorde var att frysa, USCH så kallt de va asså :s
Men drog hem, så ringde Victor mig och vi snacka lite sen lyssna jag på musik och åkte till pappas jobb och åt :)
Muuuums säger jag bara xD
Sen kunde jag inte låta bli.
Wih, så fixad va jag idag, hahha inte alls, kollar ju typ i kors vafan.. xD
Fint på lagret på pappas jobb<3
Men iaf sen kunde jag inte låta bli att köpa detta påväg hem:
Mina förra stora runda leopard örhängen tappa jag, fml </3 Men nu har jag de igen :D
Sen de andra köpte jag bara för att :D
De va ju 1 par örhängen för 20:- på ur&penn.. jag banga inte xD
Btw, denna låt är grym! Haft den på hjärnan idag.. går runt bara "Ra-ta-ta" xD
Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: