kungawesome

Here it comes right in your face..

Meeeeehahe

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Idag har det inte hänt ett skit än så länge.
Jag vaknade av att hemtelefonen ringde, men jag typ strunta i den, men sen höll ju den där jäveln på att ringa hela tiden så tillslut svara jag men de va ingen som svara tillbaka, så höll de på sådär typ 3 ggr till, så jag typ tryckte av men satte ändå på grön lur så ingen skulle kunna ringa så gick jag och la mig xD
Smart jag vet ;D
Men sen så började jag kolla Vampire Diaries men fick inte se klart för vi skulle iväg och äta på Max.
Så jag kom precis hem därifrån och sitter och messar och lyssnar musik.
Vi får se vad som händer sen, känner mig lite såhär idag:
Vi hörs!

Kommentarer

  • Ina säger:

    Uppehåll :'( <3333333333333333333333333333333

    2012-01-21 | 22:39:09
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: