kungawesome

Here it comes right in your face..

Matmat och MAT.

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Idag har jag varit i skolan som vanligt.
Sen efter de så drog jag, Fritte och Meggie hem till Meggie och kollade film. Vi kollade på "In your shoes" tror jag den hette.. iaf något sånt.
Sen så åt vi glass med chokladsås<3 och drack cappuccino med marabousmak! Nya favoriten asså xD
Men bara lite random nu, om jag fick välja vad som helst att äta tills jag dör, skulle jag välja att bara leva på kyckling wook med nudlar, cola och multivitamindryck! Fy faen va gott. xD
Inte tjockt alls juuu!
Miiiiumms.
Lite skånskt sådär.
Men aja nu ska jag fortsätta med de jag håller på med, d.v.s att chatta och lyssna musik.
MEN IMORN ÄRE F.KIN FREDAG!
Najs, vi har bara en "Lektion" imorn, om man kan kalla träslöjd en lektion ;)
Vi hörs!

Kommentarer

  • Vicotr säger:

    Mmmmm, du gjorde mig hungrig som vanligt ;);)

    2012-01-19 | 21:18:23

Kommentera inlägget här: