kungawesome

Here it comes right in your face..

Handboll!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Idag ska man iväg för att se på brorsans handbolls match.
Härligt.
Innan så gjorde jag klart min no och sen snacka jag med Ina och några av hennes kompisar :)
Men just nu chillar jag med musik och skriver med folk och ser ut ungefär sådär.
Fint.
Kolla ut genom mitt fönster!
SNÖÖÖÖ!!!! Så nu var de dags att komma.. FRAM MED PULKAN HÄR KOMMER JAG!
Haha nej va fult, nej men hoppas ändå de blir så man kan åka :D
Och om 1 vecka tagga stöten med klassen, yeah!
Vi hörs!

Kommentarer

  • Ina♥ säger:

    För det första: JAG ÅKER PULKA MED DIG :D

    För de andra: Jag kommer sakna dig då :( fast de är precis som vanligt xD<3333333333333333333333333

    2012-01-23 | 19:31:33
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: