kungawesome

Here it comes right in your face..

Fridayyyyy

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Idag hade gick jag till typ 11 för slöjden var inställd så ah.. de blev ju inget med de. Så jag Fritte och Meggie gick hem till Meggie för att se film och umgås.
Vi såg 2 filmer.
Paranormal entity och White chicks.
Hahaha den första ska vara en skräkfilm, men den ser läskigare ut än vad den är, jag blev inte så rädd faktiskt, man kanske hoppa till ibland men mer än så vare inte.
Lite störigt att personerna i filmen typ inte ville berätta vad som hände, de stör man sig jävligt på, men den får 3/5 stjärnor iaf!
Den andra filmen handlar om FBI agenter som är svarta som ska skydda 2 vita tjejer från kidnappning, och för att göra de måste de klä ut sig till dom osv. Askul komedi. 3/5 stjärnor får den med.
Sen så gick jag och Fritte halkandes hem tillsammans och sen nu sitter jag på mitt rum och har precis ätit kycklingwok med cola<3 MUUUUUMS!!!
Mamma vet verkligen vilken som är min favvorätt!
Men för att göra denna fredag lite extra mysig också kommer min moster hit och sen så lägger jag även upp en ganska peppig fredagslåt ;)
Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: