kungawesome

Here it comes right in your face..

Fredag den 13de

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Igår var jag lite off för att Fritte var hos mig till 21 haha xD
MEn aja lite bilder från igår i skolan. Piss väder säger jag bara :o


Hahaha fint väder.. NOPE.
Meeeeeeeeeen idag så äre FREDAG! Den 13de t.o.m OMFG! Nej men de har inte hänt mig något än så länge, haha dagen är inte slut än? ;) Hahahha usch xD
Men idag så var jag i skolan med mina kompisar och typ chilla som vanligt, sen nu är Fritte hos mig, vi kollade på den första Fredag den 13de filmen. Den var väl okej, men lite fake haha xD
Men hon va osocial, sitter och spelar på sin mobil ist fml :(
Aja.
Just nu sitter jag och väntar på att Emelie ska svara på sms för hon tog bilder från idag, vilket jag inte gjorde sååååå jag lär väl lägga upp några i ett senare inlägg.
De va allt för nu.
Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: