kungawesome

Here it comes right in your face..

FailarN

Kategori: Iaa's liv<3

Idag hände det en väldigt fail grej.. jag jagade Maxx in till pappas sovrum, håller för dörren så inte han kan komma ut, och då såklart så går handtaget av och jag med full fart smashar in i hans leksaks grejer där med asset och mosar allt och handtaget på dörren flyger av och nu är han inlåst där inne, och jag asgarvar och Victor hörde PRECIS ALLT AHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA epic fail.
Fint.. xD
Aja iaf, sen idag så var jag i skolan som jag måste skriva varje gång märker jag xD
Men idag var jag barnvakt till lillebror Emil och vi gjorde inte så mycket men sen så åkte jag hem till pappa och då hände de där random där uppe xD
Askul!
MEN IMORN FREDAG OCH JAG BÖRJAR 09:30 OCH SLUTAR 11!!!! YEAH <3
Grymt, tagga.
Men sen måste jag vänta hemma på ina i typ 5 timmar innan hon slutar, för vi skulle göra något sen :D
Aja men nu ska jag vänta på att Emelie loggar in ohc kan skicka bilderna, hon är lite seg på de xD
Vi hörs!

Kommentarer

  • Ina♥ säger:

    Hahahah jag som behövde humor, fick det hahahaha xD fett fail, xD <333333333333333333333333



    Sorry baby :D jag ska försöka skynda mig ;)<3333333333333333333

    2012-01-26 | 21:26:30
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: