kungawesome

Here it comes right in your face..

Back to black.

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Idag har de hänt ganska mycket, varit en rätt flummig dag haha xD
De började typ i slutet av svenskan när vi fick en bok vi skulle läsa så stod de en massa random som Emelie läste upp, guuud vad vi dog xD

Men sen så gick vi hem efter de eftersom de var vår sista lektion och då mötte jag upp Maxx oxh vi gick till bussen och jag är så snäll så jag knuffar ner han i snön men först jag bara "Varför lägger du dig ner?" Maxx bara "Men jag.. WOAAAAA!" så knuffa jag han HAHAHAH stackarn, men kul var de xD
Men sen mötte jag upp Ina på bussen så åkte vi hem till mig och kolla typ 3 Wallander filmer och åt lite mat.
Och jag färgade håret svaaaaaaaart! Skit snyggt juu :D

Inte sånn bra bild men jag bara tog en snabbt haha xD
Men nu ska jag dra.
Vi hörs!

Kommentarer

  • Ina♥ säger:

    Haha då är jag inte ensam :D haha !

    Naw :') :DDDD<33333333333333333333333



    Skiiit snyggt :D<33333333333333333333333

    2012-01-24 | 22:29:24
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: