kungawesome

Here it comes right in your face..

22 saker lalala.

Kategori: Iaa's liv<3

1. Tio fakta om mig
2. En person jag vill träffa just nu.
3. Innehållet i min väska.
4. Mina mål/Drömmar/önskningar
5. En låt som får mig att gråta.
6. Typ av killar jag faller för.
7. Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
8.En dålig vana jag nskar att jag inte hade.
9. Bild på mig och min bästavän.
10. En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
11. Någonting jag oroar mig för.
12. En bild på ett ställe jag varit på.
13. En bild på mig själv för 1 år sen.
14. Någonting jag ångrar.
15. Min favorit årstid och varför.
16. En person jag vill byta liv med för en dag - och varför.
17. Vad jag åt idag.
18. En bild på de jag köpte senast.
19. Min favorit film.
20. En bild på mig i en annan hårfärg än den jag har nu.
21. Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
22. Någonting jag vill ha mer än något annat just nu.
1. Tio fakta om mig
  • Jag heter Liina.
  • Jag HATAR spindlar.
  • Min favorit färg är nog röd, gul, svart, silver.
  • Samlar på solglasögon.
  • Kan inte vara utan mobil.
  • Brunett och blåögd.
  • Kan verkligen inte sova med strumpor på mig.
  • Har en katt som heter Maischof.
  • Älskar snö.
  • Hatar att bada.
2. En person jag vill träffa just nu.
  • Ahru.. en massa.
3. Innehållet i min väska.
  • Halstabletter
  • Plåtask
  • Liten spegel.
  • Hörlurar.
  • Mössa.
  • Busskort
  • Nycklar
  • Parfym
  • Pengar
4. Mina mål/Drömmar/önskningar.
  • Jag vet faktiskt inte.
5. En låt som får mig att gråta.
  • Skinny love - Birdy
6. Typ av killar jag faller för.
  • Snäll.
  • Som har humor.
  • Omtänksam.
  • Söt
  • Lyssnar.
7. Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
  • Åka till USA!
8.En dålig vana jag öskar att jag inte hade.
  • Jag vet inte.. jag tror inte jag har någon dålig vana..
9. Bild på mig och min bästavän.
  • Kan inte lägga upp bara på en de går inte.
10. En bild på mig idag och vad jag hade på mig.

11. Någonting jag oroar mig för.
  • Att jag inte ska få träffa vissa.
  • Skolan börjar igen.
Alla fattar väl varför eller? xD
-
12. En bild på ett ställe jag varit på.

London Tower Bridge.
13. En bild på mig själv för 1 år sen.

14. Någonting jag ångrar.
  • Att jag inte hann hälsa på min mormor.
15. Min favorit årstid och varför.
  • Vinter!!! För då äre snö, och man får ha mysiga varma kläder på sig och tjocka duntäcken och sen åka pulka och skidor och annat kul! Snöbollar också ;)
16. En person jag vill byta liv med för en dag - och varför.
  • Vet inte, ingen?
17. Vad jag åt idag.
  • Jag åt tacos.  (HAHHAHAHA väldigt intressant fråga.)
18. En bild på de jag köpte senast.

En cola trorja.
19. Min favorit film.
  • HarryPotter filmerna!
  • Vampire Diaries om man tar de som en film.
20. En bild på mig i en annan hårfärg än den jag har nu.

Hahaha hade ingen annan när jag va blond än denna xD Pappa <3
21. Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
  • Vet inte, hahhaa seriousface? xD
22. Någonting jag vill ha mer än något annat just nu.
  • I dunno :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: