kungawesome

Here it comes right in your face..

Mår mycket bättre!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Har inte bloggat p.g.a att jag mått asdåligt av vissa anledningar som jag inte tänker ta upp..
Men iaf, nu mår jag mycket bättre!
Mitt "privatliv" går väl typ åthelvete men medans mitt "Skolliv" gå uppåt!
Jag fick tex. C i musik igår och gjorde alla frågor och kunde allt på matte provet idag!
Det känns asbra!
Sen har jag 3 prov på torsdag ocskå.. ME.
So, No, Matte.
Men den dagen ska jag även åka in till stan och möta upp Louise, min kusin, för vi har inte träffats på typ 2 år, vilket inte alls är bra! :o
Men nu ska vi träffas iaf :)

Men aja igår hände typ inget så..
Men idag så åkte jag och handla.. hitta seriöst inget, vad är det för mode i butikerna egentligen? Vem vill ha lila/rosa/senapsgula kläder och sen nå nät skit över? Ah inte jag iaf :o
Så bestämde mig för att beställa hem saker ist!
Detta köpte jag idag i centrum:




Sen det här beställer jag hem:






Aaaaaaaaaaaaasnajs!!!
Men vi hörs!

Kommentarer

  • Emelie <3333333 säger:

    Hej finaste :D kan du kanske länka en länk på den dära leopard byxdressen elr vad det är xD den va snygg jue <333333333

    2012-02-22 | 18:22:52
  • Ina♥ säger:

    Herre gud vad snyggt :D och verkligen snygga troser <33333333333333333333

    2012-02-22 | 19:23:42
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: