kungawesome

Here it comes right in your face..

Kusin idag♥

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Idag har jag varit med min kusin som jag inte träffat på ca. 2 år!
Askul att äntligen fått träffa henne. Men vi hade lite svårt att hitta varann i stan bara.. tog närmare 40 min.. haha vilsekommen.se xD
Men iaf, hennes kompis Tove var med också, och de vi gjorde var typ att gå runt och leta efter Shock som ligger på drottning gatan och sen gick vi vidare till Carlings som tydligen är min kusins favvo affär :) Jag tror inte jag hitta något som var snyggt där... xD
Men iaf sen vid 18:15 kom pappa och hämta mig och jag och Louise sa hejdå till varann.
Åkte sen och handla lite saker! (igen)


Mohahaha! Nää ofta jag har den..

Mössan + Fleese tröjan!! (Älskar mössan)

Sen bara en liten egopic här bara för jag kan xD *inte alls egopappa som gav mig den tröjan*
Men aja ska chilla vidare nu, har asont i fötterna efter att ha gått runt hela dagen xD
Vi hörs!

Kommentarer

  • Ina♥ säger:

    ÄLSKLIIING VART FAN KÖPTE DU DEN?! :D <33333333333333333333333

    2012-02-23 | 22:34:49
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/
  • Jenniii säger:

    Sjukt fin bloggggggggggggggg, när färgade du håret? Assnygg! :D <3

    2012-02-24 | 20:11:38
    Bloggadress: http://jennisoneandonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här: