kungawesome

Here it comes right in your face..

Idre imorn!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Imorn drar jag med Emelie, Meggie och Fritte + några andra i min konfirmationsgrupp till Idre!
Ingenaning om vad vi ska göra där mer än att åka skidor xD
Kommer bli sjukt kul iaf!
9 timmars bussresa dit också.. aschill att hänga på en buss :)
Så just nu sitter jag och föröver musik till mobilen och hämtar grejer från pappa som jag ska packa med mig i min väska som kommer bli dubbelt så fet som den jag hade till Stöten xD
Aja men igår vare rätt chill dag, skrev klart min novell i svenskan och smakade kebab chips och snackade med Victor :)
Kebabchipsen var faktiskt godare än väntat..
Men iaf lite bilder från dagarna jag inte bloggat!
Min novell på 5 sidor!
Kolla vad fint Meggie stavar gruppen* xD
Va bara tvungen att fota de för de såg ganska random ut när jag läste igenom film handligen.
Sen en mysig bild jag tog öhh.. typ imorse när jag mös lite i soffan innan vi skulle åka till pappa..
Sen jag idag! Taggad till Idre och bussresan!
Men nu ska jag packa vidare.
Vi hörs!

Kommentarer

  • Ina♥ säger:

    Hehe Josefins kompis, de är han som gjort kebabchipsen :D <33333333333333333333333

    2012-02-25 | 17:27:18
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: