kungawesome

Here it comes right in your face..

Idag.

Kategori: Iaa's liv<3

Förlåt för dåligt uppdaterat idag men har varit pisstrött, jag och Fritte somna inte förrens runt 4.. shit.. haha inte bra xD
Men sen efter skolan gick jag och Fritte hem till Meggie så hade vi lite "Girltalk" och kollade film :)
Mysmys!
Men iaf sen åkte jag med Fritte hem och nu sitter jag hemma och har varit hemma ett bra tag. Men iaf åt taco idag! Muuuums! ingen vanlig måndags mat vaaa?
Nej men nu eller ja, nyss så busade jag lite med katten, för hon typ jagade mig.. mina byxor fladdrade för mycket när jag gick så hon liksom hoppa på mig xD
Hahaha!
Sen freshade jag till ett par jeans också!
Kolla!
Fint jag håller handen osv, men de är byxerna jag menar! Grr så fint xD
Men aja nu ska väl jag dra mig mot sängen så de inte blir som igår/inatt.
Vi hörs!

Kommentarer

  • Ina♥ säger:

    Fint :D <33333333333333333333333333333333333

    2012-02-16 | 06:30:23
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: