kungawesome

Here it comes right in your face..

Jag lever.

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Har haft fullt upp med livet just nu och har inte pallat blogga helt ärligt, är trött på bloggen, den är så tråååkig blää. Måste göra en ny design och allt.
Men aja nog tjat om det.
 
JAG HAR FÅTT JULLOV IDAG! :D Så himla nice! Nu taggar jag julafton och sedan den 27de blir det 9 härliga dagar hos älskling! Åh.. grymt.
Men idag har jag vart med Fritte på bibleoteket och lånat lite böcker (noshit) men ah det har jag gjort. Det är väl de ända spännande grejen som hänt idag, förutom att jag åt pannkakor två ggr irad! Spännande liv.
Julkänsla - check

Kommentarer

  • Lillablå♥ säger:

    Usch snööö...

    Men aha.. Haha nääe? Alla andra bloggar gör till typ 24? :o eller så! <3333333333

    2012-12-20 | 20:45:30
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se

Kommentera inlägget här: