kungawesome

Here it comes right in your face..

Släkt, Diggeloo osv!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Jag vet att jag suger på att blogga men har gjort saker hela tiden!
Har precis varit ute med Fritte på båten där de hände en massa kul och sånt, vi flumma mycket och prata ut om allt möjligt vi missat av varan :)
De hemska va att hon tappa min älskade bebis i sjön :( R.I.P min mobil. Så jag har en asgammal Sony Eriksson mobil ist nu, wihu...
Men hoppas min älskade Xperia kommer tillbaka snart, jag saknar den..
Sen iaf så nu så tänkte jag berätta lite om när jag var hos moster för där var jag på Diggelo och såg massa artister uppträda och en komiker var där och lite sånt. Det var faktiskt helt okej.
Fast släkten är värst, eller vad säger vi?
Jag va verkligen beredd där ja.. fast nä.
Mamma <3 Moster <3 Lennart <3
De va lite av de mycket som hände under den dagen!
Men skriver mer när jag kommer hem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: