kungawesome

Here it comes right in your face..

Seriöst.

Kategori: Iaa's liv<3

Asså mina första 3 dagar i skolan har varit värdelösa..
Seriöst börja i måndags, då börja vi 10 och sluta typ 10:25 eller något.. sen tisdagen så börja vi 08:20 och satt och gjorde en ritning på en äggfallskärm som jag blev klar med på 2 min typ, så satt vi och vänta ända fram tills lunchtid (11:40) sen skulle vi börja bygga dom och blev klar med de assnabbt också eftersom jag visste precis hur jag skulle göra, sen vare bara att änta tills klockan 13 då vi fick dra hem.. helt värdelöst.
Sen idag så skulle vi också dit 08:20 och då testa vi vilken som funka, och våran hade funkat om vi satt fast ägget men iaf så utsdågs de 4 - 5 vinnare så fick vi vänta i klassrummet i 40 min sen åkte vi till Rudan och va där i typ 5 min och kastade ner de där äggesakerna och sedan fick vi gå hem... vänta ytterligare 40 min på bussen, snacka att man blir lite sur nu när man tänker på de.. dåliga på att planera? yes indeed!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: