kungawesome

Here it comes right in your face..

Klippt mig osv!

Kategori: Iaa's liv<3

YEP!
Jag klippte mig själv för att de va ju ingen som hade tid med att gå med mig till frisören, så jag grabba tag i rakhyveln och saxen och körde på.. och ja de lät fel.
Såhär blev iaf resultatet.
Tyckte de blev asbra!
Sen får jag väl fixa de mer om de blir så.
Måste även klippa upp mitt hår, men de vet jag inte hur man gör så youtube here I come! xD
Sen när jag va med Ina så köpte vi bhs och sen vaniljcola och gick hem till mig och kolla på filmen "The Dictator"
Jag tyckte inte den filmen var så bra.. haha men man skratta till lite då och då.
Men bilder.
 
Älskar den här detaljen, synd att den turkosa inte fanns i rätt storlek... men aja, den rosa va fin den med ;)
Men nu ska jag prata vidare med älskling.
PUSSS
 
 
 
 

Kommentarer

  • Ina♥ säger:

    Jag minns inte att du köpte likadan bh som jag har fast rosa :o trodde den var jätte orange eller så XD <3333333333333333333

    2012-08-26 | 22:22:39
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se

Kommentera inlägget här: