kungawesome

Here it comes right in your face..

HEMMMAAHHH!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Kom hem idag!
Awesome skönt att vara hemma faktiskt, men jag blir inte hemma länge till! Ska iväg ut med båten med Fritte imorn och sen till helgen ska man på Diggelo, ingenaning om vad de är men mamma, jag och några fler skulle dit iaf :)
Men jag va iaf hos min kusin och vi gjorde igentligen typ inte så mycket mer än att bara hänga med varann haha.
Men idag har jag räningsvärk i min röv... dels för hon skjutsa mig på cykel och de är nte precis de skönaste jag gjort kan jag säga, sen suttit på en buss i 4 och en halv timme typ så ja nu sitter jag här och grejer.
Så ska bli skönt imorn att komma ut lite och jag och Fritte har massor att prata om!
Bilder.
Tuffsan.
De här va vid Västerås då bussen gick sönder och vi fick vänta typ en timme på en ny, de va verkligen såhär DÖ I EN HINK nej men.
Sikken pangbejb.. nja inte alls.
OCH UTVÄXTEN DÄR TOG SERIÖST LIVET AV MIG.
Därför återuppstod jag och färga om håret :)
Jag gjorde de blonda nere själv hos kusinen för hon skulle göra dipdye med lila och då va hon tvungen att bleka håret innan så jag snodde lite blond färg och bättre på mig och de blev SKIT bra.
Nu har jag hela hårskalan i huvet, svart, mörbrun, ljusbrun, blond, platinablond och typ vitt längst ner hahahha!
Sen nu eller nyss färga jag de svartare också, för ah min utväxt </3
Fett med nöjd!
Aja nu ska jag göra något kul för jag är uttråkad, hejs!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: