kungawesome

Here it comes right in your face..

HamsterN!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Idag har jag inte gjort så mycket.
Egentligen skulle jag vart med Ina på dagen idag men vissa andra privata grejer kom upp så vi va senare på efter middagen ist och fikade på en bänk, men de gjorde ju inget, fick mer tid till min älskling <3
Och ja, idag såg jag också random ut.
 
VAACKER PRINTSCREEN <3
Men ah nu sitter jag bara och plågas av att de är skola imorn..
Och pratar med älskling, och HamsterN, och eftersom HamsterN nu fick veta att jag bloggar.. eller ja kommer att märka de så måste jag skriva ett inlägg om han. Och alla brudar där ute, han är singel, haffa ;)
Kolla sånn snygging man har till bästavän ;)
Men nu ska jag fortsätta prata med dessa underbara människor som pratar om spel. Älska livet.
Pusshej

Kommentarer

  • Ina♥ säger:

    Ja jag köpte en blå bh med dig förut xD du kan få se imorn om du vill ^^ men jag har inte heller något bra minne när de gäller vad vi köpte förut :( ^^ <333333333333333333333333333333333

    2012-08-29 | 18:32:50
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se

Kommentera inlägget här: